Klachtenprocedure van Gezinshuis Casa Eliana

Bij Casa Eliana hechten we veel waarde aan feedback en vinden we het belangrijk dat je ons laat weten wanneer je een klacht hebt of niet tevreden bent. Alleen op die manier kunnen we onze zorg verbeteren en zorgen voor een oplossing die zowel voor jou als voor anderen gunstig is. Misschien gaat het om een misverstand dat we met een duidelijke uitleg kunnen oplossen. Samen kunnen we altijd zoeken naar een oplossing, dus wees niet terughoudend om in gesprek te gaan. Dit helpt ons om de zorg te verbeteren en jou beter van dienst te zijn.

Klacht melden bij Gezinshuis Casa Eliana

Je kunt een klacht melden bij één van onze medewerkers. Wij zullen de klacht serieus nemen en samen met jou naar een oplossing zoeken. Je kunt je klacht ook schriftelijk indienen bij de directie van Gezinshuis Casa Eliana via onze Contactpagina.

We nemen dan binnen 5 werkdagen contact met je op om je klacht te bespreken en een oplossing te vinden.

Externe Klachtenfunctionaris

Als je liever een externe partij inschakelt, kun je je klacht ook indienen bij de externe klachtenfunctionaris van Vigere Jeugdzorg. De klachtenfunctionaris biedt ondersteuning bij het formuleren van je klacht en helpt bij het onderzoeken van mogelijke oplossingen. Ons doel is om klachten zo vroeg mogelijk op te lossen, zodat een formele (schriftelijke) klacht vaak niet nodig is.

Je hebt altijd het recht om je klacht direct in te dienen bij de externe geschillencommissie en/of klachtencommissie.

Contactgegevens Externe Klachtenfunctionaris

Klachtenfunctionaris Vigere Jeugdzorg
Molenstraat 30
4201 CX Gorinchem
E-mail: klachten@cbkz.nl